lördag 28 mars 2009

Kulturskymning!

Det kommer till min kännedom att alla inte självklart vet vilka Sabaton är. Huh! Jag skänker genast en alldeles gratis reklamplats till gruppen!



Ipred-eländet träder snart i kraft, och vips blir det olagligt att besvara dylika frågor på ett enkelt sätt. Det blir också olagligt att vifta över en låt och säga 'här, lyssna, de här tror jag du skulle gilla!'

Kulturskymning!

"Music is my mistress, she plays second fiddle to none" sade en gång Duke Ellington. Vad säger han om att hans älskade sakta kvävs till döds, tro?

Medan det fortfarande är tid, ger jag med glädje även HammerFall en reklamplats:



Ni som fortfarande tror Pontus var ett nerköp, lyssna noga. Han är inte Stefan, utan han är en helt ny, unik röst i HammerFall och tillför något som är helt unikt för honom. Det är något att glädjas åt.

2 kommentarer:

  1. Härligt:) Jag känner att jag gärna länkar ditt konsert-inlägg vidare till Sabaton

    SvaraRadera
  2. Gör gärna det, de var verkligen dunder igår!

    (och du skulle sett minerna på göteborgarna när de spelade Leksands IF, jag skrattade gott kan jag lova!)

    SvaraRadera