lördag 28 mars 2009

Godmorgon värld

Steg in genom ytterdörren strax före åtta i morse, hemma igen efter konserten med Bullet, Sabaton och Hammerfall.

Har ni möjlighet att se Sabaton live, ta chansen! De är den sortens band som spelar tillsammans med publiken, mycket skickliga och mycket charmfulla.

Jag vill också säga Välkommen Pontus! Jag har varit skeptisk, men pudeln kan spela, och har en ton, en 'röst' om man så vill, i sitt gitarrspelande som är en ren njutning att lyssna på. Dessutom kan ju karln sjunga, inte fel det heller.

Och slutligen: kära ungdomar som går på konsert för att ha roligt, som förstått det här med att för att alla ska ha roligt måste man ta hänsyn till varandra. Det har inte min generation förstått alls. På något vis. Jag ber innerligt om ursäkt för min generations bedrövliga beteende. Vi kan inte hantera alkohol, så är det bara. Förlåt! Vi är snart för gamla och sitter på läktaren allesammans, ha tålamod ett par år till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar