måndag 15 februari 2010

Länkkärlek

Miss JS's struggle säger det så rätt!

4 kommentarer:

  1. Jag skulle om jag trodde det kan hjälpa något.

    SvaraRadera
  2. Oh ye of little faith! Varje bidrag gör skillnad, och det gör varje uteblivet bidrag också, fast åt annat håll. Om du inte tycker dig ha råd att donera slantar så prata om cancerfonden, rätt som det är hör någon som har det bättre ställt och har råd att ge och blir inspirerad.

    SvaraRadera
  3. Råd har jag. Men jag tror inte på just den forskningen de bedriver.
    Jag skulle hellre ge pengar direkt till de som är sjuka, jag har donerat hår till kvinnor som tappat håret pga kemo"terapi" och tänker göra det fler gånger om jag lyckas. Min mamma dog i cancer så jag vet mycket väl hur det är. Så det handlar inte om att inte bryr sig. faktiskt...

    SvaraRadera
  4. Jag beklagar din mammas bortgång.

    Cancerforskningen har inte nått dithän att alla kan botas ännu, och kommer sannolikt inte att göra det i morgon heller. Vetenskap tar tid, och kostar pengar. Om du har råd men väljer att inte bidra så är det ditt val och jag lägger ingen värdering i det, du gör som du vill.

    SvaraRadera