söndag 17 januari 2010

Skämt eller allvar?

Supergruppen går till anfall, skriver Expressen och jag läser och förundras. Är detta på allvar? Det känns som om någon skämtar med någon, men jag är inte säker på vem riktigt:
Det har tisslats och tasslats om dem i två år. Nu är det dags - för Casablanca att ta rockvärlden med storm.
Jahapp. Jag undrar vilken målgrupp denna 'supergrupp' vänder sig till med sin "classic rock med urspung i 70-talshårdrock", och jag undrar vad det är som får mig att känna att någon driver med mig? Kanske är det raden om basisten:
Enligt Ryan Roxie som kontaktade Mats via Facebook är han sinnebilden av hur en rockstjärna ska se ut
som ger mig en känsla av att här handlar det mer om image än om musik.

Nå, vi får se. Den nittonde kan ni höra dem på P3Guldgalan, om ni vill, och eftersom jag är generös har jag gett dem ett helt blogginlägg uppmärksamhet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar