fredag 21 november 2008

KRASCH!

Det var en av mina fördomar som trillade i backen och gick i tusen bitar.

HURRA! Jag älskar när det händer.

Jag har alltid haft fruktansvärt svårt för Björn Borg, han har för mig stått som symbol för sporttöntarnas tönt, okunnig, obildad, smått korkad och efter den ruskiga videon han spelade in med alban och polarna för ett antal år sedan sjönk han definitivt långt nedanför civilisationsstrecket.

Och så gör han, eller åtminstone det företag som bär hans namn, en sån här fantastisk reklamfilm!

Jag hade fel! Jag är så glad!

2 kommentarer:

  1. Det var förbanne mig det finaste jag sett sen jag konfirmerades:)

    SvaraRadera
  2. Den är helt enkelt underbar, och ännu bättre blir den av att den kom från så (för mig åtminstone) helt oväntat håll!

    SvaraRadera